Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 21.09.2019, 18:39

ОЗ "Новоаврамівський ліцей"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація на виконання ст.30 Закону України "Про освіту"

Статут Новоаврамівської гімназії

http://gimnazi-nova.at.ua/statut_novoavramivska_gimnazija_cherven_2017_2-1.docx

ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ: Новоаврамівка, Попівка, Мала Попівка

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ:  

2.1. За опорним закладом освіти закріплена відповідна територія обслуговування і до початку навчального року заклад бере на облік учнів, які мають його відвідувати.

2.2. Зарахування учнів до всіх класів може здійснюватися з проведенням конкурсу у межах чинних нормативних документів за напрямками, що відповідають індивідуальним психофізіологічним особливостям учнів і, як правило, відповідно до території обслуговування.

2.3. Керівник закладу зобов'язаний вжити заходів до ознайомлення дітей та їх батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до навчального закладу, його статутом, правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, що регламентують організацію навчально-виховного процесу.

2.4. Зарахування учнів до опорного закладу освіти здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом його керівника. Для зарахування учня до закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву, копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка, особову справу (крім дітей, які вступають до першого класу), до навчального закладу III ступеня - документ про відповідний рівень освіти. До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років.

2.5. Іноземні громадяни та особи без громадянства зараховуються до закладу відповідно до законодавства та міжнародних договорів.

2.6. Переведення учнів опорного закладу освіти до наступного класу здійснюється у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України. У разі вибуття учня з населеного пункту батьки або особи, які їх замінюють, подають до навчального закладу заяву із зазначенням причини вибуття. У разі переходу учня до іншого закладу освіти для здобуття загальної середньої освіти батьки або особи, які їх замінюють, подають до закладу заяву із зазначенням причини переходу та довідку, що підтверджує факт зарахування дитини до іншого закладу освіти.

КІЛЬКІСТЬ ОСІБ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ У ЗАКЛАДІ: 132 учні

МОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: українська

УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: Анкета визначення доступності будівель і приміщень закладів освіти НОВОАВРАМІВСЬКОЇ ОТГ ХОРОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ: http://gimnazi-nova.at.ua/anketa_osvita_novoavramivska_gimnazija_kopija.docx

 

ЗВІТ ДИРЕКТОРА ЛІЦЕЮ

ЗА ПІДСУМКАМИ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

 

Загальна інформація:

На початок 2018-2019 навчального року було 136 здобувачів освіти.

На кінець – 134.

Мова навчання –українська.

Педагогічний колектив – 22 педагогічних працівника.

З них старший вчитель – 4, вища категорія – 7, І категорія – 3.

Учні забезпечуються гарячим харчуванням.

Гурткова робота. У ліцеї працюють гуртки футболу, хореографічний гурток та працює театральна студія, також ведуться предметні гуртки. Учні ліцею відвідують гуртки в СБК.

Підвіз учнів здійснюється двома шкільними автобусами. Кількість дітей на підвозі – 66 учнів та 5 вчителів.

До послуг учнів 13 навчальних кабінетів, спортивна зала, гімнастична зала, майстерня, їдальня, актова зала, бібліотека з фондом 3183 примірники.

В ліцеї відкрилося два класи з інклюзивною освітою.

Методична робота:

  1. Проблема ліцею.

Впроваджувався план роботи над новою методичною проблемою Опорного закладу „Розвиток професійної компетентності та педагогічної майстерності вчителів як основа моделювання інноваційного освітнього простору“.

Основним завданням методичної роботи в 2018-2019 навчальному році було: організація роботи по впровадженню Концепції розвитку методичної служби Полтавської області на 2015-2020 роки на ІІІ концептуально-організаційному етапі з метою оновлення моделі методичного простору; впровадження Концепції „Нової української школи“; науково-методичне забезпечення освітнього процесу за новими типовими освітніми програмами; здійснення навчально-методичного забезпечення викладання предметів; опрацювання сучасної законодавчої бази шкільної освіти; дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти; удосконалення системи виховної роботи; проведення організаційно-методичних заходів, спрямованих на впровадження прогресивних методик всебічного розвитку дитини, зокрема з питань підтримки та розвитку здібних дітей; впровадження інноваційних педагогічних технологій; вивчення і узагальнення педагогічного досвіду; аналіз результатів навчально-виховного процесу.

Продовжити роботу над інноваціями:

І) Створення освітнього середовища для формування лідерської компетентності учнів.

ІІ) Хмарні технології (ІСУО – Інформаційна система управління освітою).

ІІІ) Аксіологічний аспект педагогічного процесу в закладі освіти.

Методичну роботу у 2018 – 2019 н. р. здійснювати у таких формах:

- педагогічна рада;

- методичні об’єднання учителів споріднених навчальних предметів;

- робота над науково-методичними проблемами;

- психолого-педагогічні консультації;

- семінари-практикуми;

- індивідуальні консультації;

- аналіз уроків;

- співбесіди;

- самоосвіта.

2. Профілі навчання.

У 2018 – 2019 навчальному році у ліцеї впроваджувалися профілі навчання у старшій школі:

- в 11 класі – універсальний профіль, де всі предмети вивчалися на одному рівні, жоден не мав переваги;

- у 10 класі – на профільному рівні вивчалася українська мова, тобто вводяться не профіль навчання (математичний, філологічний, фізичний тощо), а обираються профільні предмети.

3. Методичні об’єднання.

Керівниками методичних об’єднань Опорного закладу було призначено: суспільно-гуманітарного та філологічного циклів – Марченко Л.В., природничо-математичного циклу – Косенко І.Ю., початкових класів – Кузьменко О.С., спортивно-естетичного циклу – Гавриленко В.В., класних керівників – Пономаренко Н.І.

Засідання проводились відповідно плану роботи.

У ліцеї було проведено два районних семінари: заступників директора з виховної роботи та учителів української мови та літератури.

4. Вивчення системи роботи.

Згідно плану у 2018 – 2019 навчальному році атестувалися Панова І.В., учитель географії, та Мар’ясова Є.В., учитель початкових класів. Було вивчено ділову документацію, а саме класні журнали, календарне планування, щоденники учнів з метою перевірки виконання вчителем навчальних програм, здійснено епізодичне відвідування уроків; проведено бесіди з учителями, учнями, батьками щодо якості роботи вчителя.

Крім того, заступником директора з навчально-виховної роботи Микитенко Л.О. було вивчено стан викладання таких предметів:

  • українська література – жовтень 2018 року;
  • інформатика в 2 – 11 класах – листопад 2018 року;
  • географія – грудень 2018 року;
  • право – лютий 2019 року;
  • образотворче мистецтво в 1- 7 класах – квітень 2019 року.

5. Олімпіади.

З метою формування творчого покоління молодих науковців і практиків для різних галузей суспільного життя, підвищення інтересу до поглибленого вивчення навчальних предметів, пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді у листопаді 2018 року здобувачі освіти ліцею взяли участь у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.

У ІІ турі олімпіад брали участь 27 учасників і 16 стали призерами, що становить 59 % від загальної кількості учасників.

У порівнянні з минулим роком загальний показник участі та призових місць збільшився.

Призерами олімпіад стали учні ліцею:

  1. З української мови та літератури: Чорненька Альона – 7 клас (І місце) та Тимко Марія – 8 клас (ІІ місце), учитель – Кравченко К.В.

2. З фізики: Чорненька Альона – 7 клас (ІІІ місце) та Дем’яненко Юрій – 9 клас (ІІІ місце), учитель Косенко І.Ю.

3. З географії: Ветущенко Єлизавета – 8 клас (ІІ місце), Іващенко Яна – 9 клас – з географії (ІІІ місце), Бабенко Максим – 10 клас (ІІ місце), Романов Дмитро – 11 клас (ІІ місце), учитель Панова І.В.

4. З інформаційних технологій: Бабенко Максим – 10 клас (ІІІ місце), учитель Косенко І.Ю.

5. З трудового навчання: Юровський Костянтин – 10 клас (ІІ місце), Ветущенко Богдан – 11 клас (ІІ місце), учитель Жадан Т.М.

6. З біології: Романов Дмитро – 11 клас (ІІ місце), учитель Домненко Н.Ф..

7. З історії: Романов Дмитро – 11 клас (ІІІ місце), учитель Гавриленко В.В.

8. З англійської мови: Романов Дмитро – 11 клас (ІІІ місце), учитель Пономаренко Н.І.

9. З економіки: Монаршенко Каріна – 11 клас (ІІІ місце), учитель Панова І.В.

10. З правознавства: Деревеня Любов - 11 клас (ІІІ місце), учитель Гавриленко В.В.

 

Виховна робота:

Виховна робота ліцею в 2018-2019 році здійснювалася відповідно до нормативно – правової бази: Закону про освіту, Закон України на протидію булінгу, Закон про попередження домашнього насильства, програми «Основні напрямки виховання …», методичних рекомендацій, річного виховного плану та ін.

Виховний процес був спрямований на організацію безпеки й благополуччя дитини, попередження злочинності та бездоглядності; національно – патріотичного виховання, громадянсько-правової освіти, екологічного, трудового виховання.

Основні проведені заходи:

- Тижні безпеки дорожнього руху (вересень, травень);

- Творча виставка квітів до Днів визволення Хорольщини та Полтавщини від фашистських нацистів;

- свято «Цінуймо працю освітян» (жовтень);

- Спортивно – мистецьке змагання «Козацькому роду нема переводу» ( жовтень);

- свято осені «Ходить гарбуз по городу» 1- 4 класи (жовтень);

- день Гідності та Свободи, присвячено подіям майдану 2014 року (листопад);

- Виховна година для учнів 8-11 класів « Голодомор – трагедія в Україні» до Дня пам'яті жертв Голодомору (листопад);

- Місячник право виховної роботи (листопад), тиждень Всеукраїнського права (грудень);

- Акція «16 днів проти насильства» (грудень);

- Квест для учнів 1- 4 класів до Дня Святого Миколая;

- Вшанування річниці пам'яті загиблого в АТО Сергієнка С.С., відкриття меморіальної дошки на фасаді школи (січень);

- Година пам'яті «Крути – наша слава, наша історія» (січень);

- Участь в акції «Стоп насилля в Інтернеті» (лютий);

- до дня Святого Валентина літературно – музичний захід «Так ніхто не кохав…»(лютий);

- Свято до Дня жінки, матері, бабусі (березень);

- Виховна година для учнів 5- 11 класів «На Україну повернусь…» про долю емігрантів-заробітчан (березень);

- Участь у громадському мітинзі до Дня Чорнобиля (квітень);

- День української вишиванки, День Європи (травень);

- День здоров'я ( 30 травня);

- Свято Останнього дзвоника.

Проведено 2 вечора для учнів 8 – 11 класів. Здійснюється волонтерська робота (упорядкування території навколо пам'ятників, допомога учасникам АТО).

У квітні була екскурсія для учнів 2-8 класу в м. Харків. Відвідали музей Залізної дороги, побували в цирку, в комбінаті хлібних виробів «Кулиничі», виготовляли власними руками піцу. Бачили парад фонтанів

Постійно проводяться інструктажі для дітей про пожежну, газову безпеку, правила поводження з незнайомцями, про небезпечні предмети, торгівлю людьми.

У ліцеї робота була спрямована на попередження проявів насильства та булінгу. Створено інформаційний вісник «Що таке боулінг? Як діяти коли над тобою знущаються?». Проводилася роз'яснювальна робота щодо попередження проявів насильства в учнівському колективі, про відповідальність за вчинене насильство над іншими, про кібербулінг, безпечну поведінку в Інтернеті, про інтимні селфі. Розглядалися 2 випадки морального насильства учнів над учнями. 1 з випадків виявився булінгом.

Учнівське самоврядування.

В основі системи самоврядування Новоаврамівського ліцею - досвід не одного покоління учнів та багатьох років цілеспрямованої роботи педагогічного колективу. Ця система спрямована насамперед на те, щоб задіяти до активної позашкільної роботи кожного учня. А результат роботи цієї системи – це багатогранна, всебічно розвинута особистість, яка без проблем може адаптуватися до складних умов сьогоднішнього суспільства.

Аналізуючи роботу шкільного самоврядування за рік, хотілося б підкреслити підвищення активності серед учнів 5 та 11-го класів щодо участі у шкільному житті. Аналіз роботи показав, що робота самоврядування проводилась згідно з планом роботи учнівського самоврядування та планом навчально-виховної роботи ліцею. Робота самоврядування ліцею здійснювалась через організацію цікавого життя колективу. Мета і завдання - формування громадянина- патріота своєї держави, людини, яка може реалізувати себе у суспільстві, бути успішною; розвивати творчу особистість через участь у різних заходах: святах, конкурсах, інтелектуальних іграх, виставках малюнків тощо.

У ліцеї створено діючу модель учнівського самоврядування - це дитячо-юнацьке об'єднання «Лідер» (учні 5– 11 класів). Кожного року в навчальному закладі проводяться вибори президента і парламенту, право голосу мають учні 5-11 класів та вчителі .

Вищим органом самоврядування є учнівські збори. Президент дитячо-юнацького об'єднання «Лідер» має право скликати шкільний Парламент як на планові засідання, так і на позачергові збори, що проводяться за потребою, а також контролює діяльність агенств. Система самоврядування включає в себе вісім агенств:

- Агенство «Знання»;

- Агенство «Благоустрій»;

- Агенство «ШСН(шкільна служба новин)» ;

- Агенство «Олімп»;

- Агенство «Цікавих справ»;

- Агенство «Порядок».

Планування роботи учнівського самоврядування здійснюється безпосередньо на зборах парламенту. Важливо, щоб попередньо було проведено опитування учнів з питань, які б заходи вони хотіли б додати до виховного плану ліцею.Тому дуже важливо з цих питань радитися з дітьми. Коли всі пропозиції буде обговорено, складається проект плану роботи агентств на семестр або рік, а також загальний план роботи на навчальний рік. Звичайно ж, ці плани повинні перегукуватись із планом роботи ліцею і узгоджуватись класними керівниками, заступником директора з навчально–виховної роботи та адміністрацією ліцею.

Протягом року учнівське самоврядування проводило акції: « Голуб миру»; благодійний ярмарок «Не будь байдужим!»- на допомогу хворим дітям ; «Пам’ятник» - учні школи постійно слідкували та упорядковували територію біля пам’ятників.

 

Основні заходи, проведені в 2018 -2019 році:

До свята Дня вчителя члени учнівського самоврядування розробили план дня, провели «День учнівського самоврядування», підготували привітальні номери та вітальні листівки. Учні допомагали оформляти зал та проводити конкурси під час проведення свята «Козацькому роду нема переводу». Організовувалися змагання з футболу, новорічні свята, осінній бал, День закоханих, День сміху. Свої заняття проводить команда КВК ,неодноразово були переможцями.

Учні поклали початок шкільному парку, а також висаджували сосновий ліс у с. Новоаврамівка. Вшанували ліквідаторів на ЧАЕС. Провели день вишиванки у стінах ліцею. Конкурс «малюнок на асфальті – «Ми за мир у всьому світі»». Виставка квітів до дня визволення Хорольщини від німецько-фашистських загарбників. Вшанували переможців та призерів районних та обласних олімпіад, конкурсів, змагань.

23 січня було відкрито меморіальну дошку загиблому воїну АТО, випускнику нашої школи Сергієнку Сергію Олексійовичу. Члени Парламенту віднеслись до такого заходу з великою відповідальністю і серйозністю у підготовці.

Хочеться сказати, що учнівське самоврядування ліцею тісно співпрацює із сільським будинком культури, тому без участі школярів не проходить жодне свято в селі. Учасники духового оркестру постійно займають призові місця на марш-параді у м. Полтава (цього року 1 місце).

Агенство «Олімп» активно працює протягом навчального року. Наші спортсмени займали призові місця по футболу і волейболу. Цього року здобули 3 місце в районній спортивно – мистецькій грі «Робінзонада».

Окрім проведення різноманітних заходів, шкільна організація дитячо-юнацького об'єднання «Лідер» допомагає організовувати та контролювати чергування по школі, розв’язувати конфліктні ситуації, проводити профілактичну роботу з порушниками загальношкільних правил.

Проводяться шкільні лінійки кожного понеділка, де учні звітують про чергування у школі, проведену роботу парламенту, різні досягнення у навчанні, спорті, культурі, вітають іменників тижня.

 

Одним із головних напрямів роботи з учнями є зміцнення здоров'я. В ліцеї медичною сестрою здійснюється регулярний огляд дітей, проводиться тест Руф'є, а також проводяться профілактичні бесіди. Запровадили обов'язкову перерву на свіжому повітрі, закупили соляні лампи та тренажери для очей, встановлено парти для роботи стоячи, у гімнастичному залі встановлено тренажер для профілактики плоскостопості. В ліцеї з квітня запроваджено музичні перерви. Уроки фізичної культури, по можливості, проводяться на свіжому повітрі.

У ліцеї проводяться заходи щодо охорони життя та техніки безпеки. Діти та вчителі знають, що робити в разі надзвичайної події.

Фінанси. У цьому навчальному році в нашому освітньому закладі відбулися глобальні зміни. Було відкрито новий внутрішній туалет, проведено капітальний ремонт харчоблоку, на подвір'ї покладено тротуарну плитку, висаджено декоративні рослини, закуплено: сварку, префоратор, болгарку, електрокосу.

Майже всі фінансові витрати лягли на бюджет держави та громади. Із кошторисом можна ознайомитися на сайті відділу освіти та культури.

З витратами, які здійснювалися на потреби ліцею, за кошти батьків, можна ознайомитися на сайті ліцею.

Першочерговим завданням адміністрації є організація роботи школи, де колектив моє спільну мету, обумовлену сучасними тенденціями розвитку освіти в Україні.

 

 

Перелік навчальних програм які використовуються

у 2017 - 2018 навчальному році у Новоаврамівській гімназії

 

№з/п

Класи

Предмет

Програма

1

1-4 класи

Українська мова

Літературне читання

Англійська мова

Математика

Природознавство

Образотворче мистецтво

Трудове навчання

Основи здоров’я

Музичне мистецтво

Фізична культура

Інформатика

Основи здоров’я

Я у світі

Навчальні програми для ЗНЗ із навчанням українською мовою 1 – 4 класи, видавничий дім "Освіта", Київ, 2012 зі змінами, затвердженими МОН України наказом № 584 від 29.05.2015 та наказом від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»

2

5-9 класи

Українська мова

Г.Т.Шелехова, М.І. Пентилюк та ін.. Українська мова. 5 – 9 класи. Програми для ЗНЗ, затверджені наказом МОНмолодьспорту № 664 від 06.06.2012 зі змінами за наказом МОН України № 585 від 29.05.2015

 

 

Українська література

Р. В. Мовчан, К. В. Таранік-Ткачук, М. П. Бондар, О. М. Івасюк, С. А. Кочерга, Л. І. Кавун, О. І. Неживий, Н. В. Михайлова. Українська література. 5–9 класи. Програми для ЗНЗ, затверджені наказом МОНмолодьспорту № 664 від 06.06.2012 зі змінами за наказом МОН України № 585 від 29.05.2015

 

 

Іноземна мова

Іноземна мова. Програми для 5 – 9 класів ЗНЗ (наказ МОНмолодьспорт України № 664 від 06.06. 2012) зі змінами за наказом МОН України № 585 від 29.05.2015

 

 

Зарубіжна література

Світова література. Програми для ЗНЗ. 5 – 9 класи. (наказ МОНмолодьспорт України № 664 від 06.06. 2012) зі змінами за наказом МОН України № 585 від 29.05.2015

 

 

Історія України

Всесвітня історія

Історія України. Всесвітня історія. 5 – 9 кл. Програми для ЗНЗ (наказ МОНмолодьспорт України № 664 від 06.06. 2012) зі змінами за наказом МОН України № 585 від 29.05.2015

 

 

Інформатика

«Інформатика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

http://old.mon.gov.ua/img/zstored/files/ПрограмаІнформатика5-9(травень2015)(1).doc

 

 

Музичне мистецтво

Музичне мистецтво. Навчальна програма для учнів 5 – 9 класів ЗНЗ (наказ МОНмолодьспорт України № 664 від 06.06. 2012)

 

 

Образотворче мистецтво

Образотворче мистецтво. Навчальна програма для учнів 5 – 9 класів ЗНЗ(наказ МОНмолодьспорт України № 664 від 06.06. 2012).

 

 

Математика

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (авт. М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір) зі змінами за наказом МОН України № 585 від 29.05.2015

 

 

Природознавство

Навч.програма для ЗНЗ: Природознавство; Біологія. 5 – 9 класи.- К.: Видавн.дім «Основа»,2013 (наказ МОНмолодьспорт України від 06.06.2012 р. № 664).

 

 

Трудове навчання

Сидоренко В. К. та ін. Трудове навчання. Навчальна програма для ЗНЗ.5 – 9 класи.(наказ МОНмолодьспорт України від 06.06.2012 р. № 664) зі змінами за наказом МОН України № 585 від 29.05.2015

 

 

Основи здоров’я

Бойченко Т. Є. Основи здоров’я.Програма для ЗНЗ.5 – 9 класи. (наказ МОНмолодьспорт України від 06.06.2012 р. № 664).

 

 

Фізична культура

Круцевич Т.Ю. та ін. Програма з фізичної культури для 5 – 9 кл. ЗНЗ (наказ МОНмолодьспорт України № 664 від 06.06. 2012).

 

 

Алгебра

Геометрія

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (авт. М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір) зі змінами за наказом МОН України № 585 від 29.05.2015

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2019
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz